Ingen markedsføring: Udlandet har fået øje på iværksætterselskabs slagterianlæg
Iværksætterselskab, der leverer tarmanlæg til slagterier, har oplevet en stor interesse fra flere verdenshjørner. Henvendelserne er kommet helt uden markedsføring, siger direktør.
![Foto: PR/Proxima Centauri](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12778299.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jan%2520Pedersen%2520-%2520Proxima%2520Centauri.jpg)
Selvom direktøren ikke har tænkt i markedsføring af sine tarmanlæg, så har iværksætterselskabet Proxima Centauri fået henvendelser fra en række udenlandske kunder, der er interesseret i produktet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.