AgriWatch

Maskinforretning skærer stor luns af sortimentet og går frem

En strategi, der startede for et par år siden, skulle øge fokusset på nicheområderne hos maskinforhandleren Stenderup. Derfor røg traktorerne ud af sortimentet, og det er en succes, siger direktør og ikke mindst bundlinjen.

Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Hvorfor sælge tre traktorer, når man i stedet kan sælge ti minilæssere på den samme tid?

Det spørgsmål stillede Troels Stausholm Jensen, adm. direktør i maskinforretningen Stenderup, sig selv for to år siden, og det gav retningen for maskinforretningens overordnede strategi.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch