Oksekødsdivision glipper målsætning: Andel af slagtninger gik modsat

Danish Crowns oksekødsdivision havde ambition om at øge sin markedsandel, men det er gået den gale vej de seneste fem år. Under den nye strategi vil fokus være på forædling i takt med resten af koncernen.
Foto: PR
Foto: PR

I 2016, da Danish Crown lancerede sin 2021-strategi 4WD, var det med en øget markedsandel for øje for slagterikoncernens oksekødsdivision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også