DLG-topchef: "Vores forretningsmodel har vist sin styrke"
Omsætnings- og indtjeningsfremgangen i DLG's halvårsregnskab er blandt andet udtryk for, at forretningsmodellen leverer og viser sin styrke, mener koncernchef Kristian Hundebøll.

Der er fremgang på både top- og bundlinje hos grovvarekoncernen DLG, som mandag har præsenteret halvårsresultatet for 2020.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
DLG ændrer salgsstrukturen som led i strategi
For abonnenter