DLG ændrer salgsstrukturen som led i strategi

Med et øget kundefokus og en ny salgsorganisation vil grovvarekoncernen skabe fremtidig vækst og indtjening. Der skal skræddersyes flere løsninger til selskabets kunder.
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

DLG tilpasser organisationen i den danske forretning, så den nuværende regionale og geografisk opdelte detailstuktur bliver erstattet af en ny salgsorganisation, hvor fokus flyttes helt over på kunderne frem for produkter og geografi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også