DLG ændrer salgsstrukturen som led i strategi

Med et øget kundefokus og en ny salgsorganisation vil grovvarekoncernen skabe fremtidig vækst og indtjening. Der skal skræddersyes flere løsninger til selskabets kunder.
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

DLG tilpasser organisationen i den danske forretning, så den nuværende regionale og geografisk opdelte detailstuktur bliver erstattet af en ny salgsorganisation, hvor fokus flyttes helt over på kunderne frem for produkter og geografi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Listen med landbrugshandler over fem millioner leveres dagligt via Resights. | Foto: Mikkel Kjær

    Her er de seneste landbrugshandler

    Læs også