AgriWatch

DLG ændrer salgsstrukturen som led i strategi

Med et øget kundefokus og en ny salgsorganisation vil grovvarekoncernen skabe fremtidig vækst og indtjening. Der skal skræddersyes flere løsninger til selskabets kunder.

Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

DLG tilpasser organisationen i den danske forretning, så den nuværende regionale og geografisk opdelte detailstuktur bliver erstattet af en ny salgsorganisation, hvor fokus flyttes helt over på kunderne frem for produkter og geografi. 

Salgsorganisationen bliver ledet og koordineret fra centralt hold i det nye hovedkontor i Fredericia, men sælgerne vil stadig være lokalt forankret med ni primære salgscentre, som er fordelt over hele landet. DLG bevarer desuden drift og ekspeditioner over hele landet, ligesom der ikke ændres ved det landsdækkende høstmodtagelses-setup.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Ny omgang i retten ærgrer Arla-formand

Det er med ”stor ærgrelse”, at Arlas formand kan konstatere, at fem repræsentantskabsmedlemmer vil tage retssagen om krav om indsigt til landsretten, efter byretten har afsagt dom til mejerikoncernens favør.

Historisk gods sat til salg

Historisk gods på Vejlekanten med 600 kvadratmeter bolig med skov, voldgrav og over 500 hektar jord er sat til salg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch