Goodvalley-stifter om forestående klimaaftale: Oplysning til forbrugerne er det vigtigste
Det kræver fokus på skånsom dyrkning af jorden, oplysning til forbrugerne og intensiv animalsk produktion, hvis dansk landbrug skal lykkes med at reducere klimabelastningen drastisk. Det vurderer Tom Axelgaard, der er stifter og medejer af den største danskejede landbrugskoncern.
![Foto: Daniel Hjorth](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11698578.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc77mk7v2pdg01l3kcq9bb.jpg)
Klimaforhandlingerne er lige om hjørnet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Goodvalleys direktør stopper: "Missionen er fuldført"
For abonnenter
Goodvalley sætter QR-koder på egne svineprodukter
For abonnenter