Goodvalley sætter QR-koder på egne svineprodukter

Den danske landbrugskoncern Goodvalley, der råder over en stor svineproduktion i Polen, Ukraine og Rusland, har de seneste år fokuseret på at udvide salget af produkter under eget brand. Nu introducerer selskabet QR-koder på produkterne, der blandt andet skal sikre yderligere vækst.
Foto: PR Goodvalley
Foto: PR Goodvalley

Selv om produkter under egne brands fortsat fylder en brøkdel af landbrugskoncern Goodvalleys omsætning, har selskabet fokus på at udvide den del af forretningen yderligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også