AgriWatch

Goodvalley sætter QR-koder på egne svineprodukter

Den danske landbrugskoncern Goodvalley, der råder over en stor svineproduktion i Polen, Ukraine og Rusland, har de seneste år fokuseret på at udvide salget af produkter under eget brand. Nu introducerer selskabet QR-koder på produkterne, der blandt andet skal sikre yderligere vækst.

Foto: PR Goodvalley

Selv om produkter under egne brands fortsat fylder en brøkdel af landbrugskoncern Goodvalleys omsætning, har selskabet fokus på at udvide den del af forretningen yderligere.

For at udbrede kendskabet til produkterne har koncernen blandt andet lanceret TV-reklamer, der skulle påpege, at svinekødet er uden tilsætningsstoffer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch