AgriWatch

Goodvalley forventer nu 12.000 butikker med brand-produkter: "Vi er stadig i begyndelsen"

Den danske landbrugskoncern Goodvalley forventer, at salget af egne brandede produkter i Polen i slutningen af 2020 vil foregå i 12.000 butikker. Ifølge selskabets direktør er strategien for at øge mængden dog fortsat i den spæde begyndelse.

Foto: PR Goodvalley

"Det er egentlig gået meget godt," siger en lattermild Hans Henrik Pedersen om landbrugskoncernen Goodvalleys øgede forventning til salg af egne brandede produkter i Polen.

Direktøren i den danskejede landbrugskoncern påpeger, at et godt team samt en fornuftig modtagelse fra forbrugerne har resulteret i at eksisterende og nye retailkunder tager flere af Goodvalleys varer på hylderne og øger distributionen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Dansk foodtech sidder fast i affyringsrampen - der er brug for flere stjerneskud

MAD FOR MILLIARDER: Mangel på visioner, penge eller ideer? Det halter med at skabe fødevare- og landbrugsaktører med globalt potentiale herhjemme, når man måler det op mod et iværksætterland som Israel. Food & Bio Cluster ser klare mangler i investormiljøet, mens Vækstfonden efterlyser flere gode ideer - så kommer pengene også.

Ny omgang i retten ærgrer Arla-formand

Det er med ”stor ærgrelse”, at Arlas formand kan konstatere, at fem repræsentantskabsmedlemmer vil tage retssagen om krav om indsigt til landsretten, efter byretten har afsagt dom til mejerikoncernens favør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch