AgriWatch

Goodvalley forventer nu 12.000 butikker med brand-produkter: "Vi er stadig i begyndelsen"

Den danske landbrugskoncern Goodvalley forventer, at salget af egne brandede produkter i Polen i slutningen af 2020 vil foregå i 12.000 butikker. Ifølge selskabets direktør er strategien for at øge mængden dog fortsat i den spæde begyndelse.

Foto: PR Goodvalley

"Det er egentlig gået meget godt," siger en lattermild Hans Henrik Pedersen om landbrugskoncernen Goodvalleys øgede forventning til salg af egne brandede produkter i Polen.

Direktøren i den danskejede landbrugskoncern påpeger, at et godt team samt en fornuftig modtagelse fra forbrugerne har resulteret i at eksisterende og nye retailkunder tager flere af Goodvalleys varer på hylderne og øger distributionen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Krenkerup Gods dropper økologien

I 2017 valgte Krenkerup Gods på Lolland at omlægge en del af planteavlen til økologisk drift, men nu bliver den beslutning dog rullet tilbage. "Hovedårsagen er, at der ikke er penge i det," lyder begrundelsen.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch