AgriWatch

Goodvalley forventer nu 12.000 butikker med brand-produkter: "Vi er stadig i begyndelsen"

Den danske landbrugskoncern Goodvalley forventer, at salget af egne brandede produkter i Polen i slutningen af 2020 vil foregå i 12.000 butikker. Ifølge selskabets direktør er strategien for at øge mængden dog fortsat i den spæde begyndelse.

Foto: PR Goodvalley

"Det er egentlig gået meget godt," siger en lattermild Hans Henrik Pedersen om landbrugskoncernen Goodvalleys øgede forventning til salg af egne brandede produkter i Polen.

Direktøren i den danskejede landbrugskoncern påpeger, at et godt team samt en fornuftig modtagelse fra forbrugerne har resulteret i at eksisterende og nye retailkunder tager flere af Goodvalleys varer på hylderne og øger distributionen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Oksekødsfesten er slut: Nu falder noteringen

Efterspørgslen på oksekød har været faldende de sidste par måneder, hvilket skyldes høje priser i supermarkederne. Prisudviklingen på især hverdagsprodukter trækker Danish Crowns notering ned.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch