AgriWatch

Top- og bundlinje gik hver sin vej i kødkoncerns andet kvartal

Tyson Foods' salg gik frem i selskabets andet kvartal, mens øgede salgsomkostninger reducerer nettoindkomsten sammenlignet med samme periode året før. Indtjeningen per aktie falder samtidig.

Foto: Brendan McDermid / Reuters / Ritzau Scanpix

Den amerikanske kødkoncern Tyson Foods' andet kvartal har været præget af coronavirussens indtog, men ikke desto mindre har selskabet oplevet fremgang i salget.

Således solgte verdens næststørste kødforarbejdningsselskab for 10,89 mia. dollar i andet kvartal, som blev afsluttet ved udgangen af marts. Det er en stigning sammenlignet med samme periode i 2019, hvor salget lød på 10,44 mia. dollar, meddeler selskabet i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch