AgriWatch

Kemi-gigant ser stort potentiale i digitalisering: "Vi arbejder for effektive landbrug og ikke for flere pesticider"

For tyske Bayer, der blandt andet producerer og sælger pesticider, er en udvikling, hvor salget af pesticider går tilbage frem for digital fremgang nødvendig. Firmaet vil nemlig sørge for ikke at blive tabt på den digitale bølge.

Foto: PR-foto Bayer

Jo flere pesticider, jo bedre. Sådan lyder den tyske kemi-gigant Bayers fremtidige strategi for plantebeskyttelse faktisk ikke.

For virksomheden er mere interesseret i at være helt fremme på den digitale udvikling – også hvis det betyder mindre salg af pesticider og øget salg på digitale løsninger. Det fortæller, Niels Bjerre, som er lobbyist for landbrugsafdelingen i Bayer i Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Agri Nord sætter navn på ny topchef

Efter Kim Koch blev afskediget i april for ”økonomiske uregelmæssigheder” har Agri Nord fundet den nye person til rådgivningsselskabets toppost.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch