AgriWatch

Gødningskoncern er på vej med grønt gennembrud – nu skal forbrugerne lære at betale mere

Den norske gødningsgigant Yara står snart klar med et nyt grønt produkt, der har krævet massive investeringer. Med den klimavenlige gødning følger en merpris, og derfor skal koncernen nu i dialog med den resterende værdikæde.

Søren Fredslund (tv.) er blevet indsat til at danne partnerskaber mellem Yara og den resterende værdikæde. Her står han ved siden af Yaras kommercielle direktør Jens Jakob Larsen. | Foto: PR/Yara

Norske Yara står over for et kommunikativt arbejde op til en af koncernens store kommercielle gennembrud.

I 2023 er den første mindre mængde gødning baseret på vedvarende energi klar til at ramme markedet, men gennembruddet har en hage.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch