Gødningskoncern er på vej med grønt gennembrud – nu skal forbrugerne lære at betale mere
Den norske gødningsgigant Yara står snart klar med et nyt grønt produkt, der har krævet massive investeringer. Med den klimavenlige gødning følger en merpris, og derfor skal koncernen nu i dialog med den resterende værdikæde.
![Søren Fredslund (tv.) er blevet indsat til at danne partnerskaber mellem Yara og den resterende værdikæde. Her står han ved siden af Yaras kommercielle direktør Jens Jakob Larsen. | Foto: PR/Yara](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13227176.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Yara%2520billede%2520rigtig.png)
Norske Yara står over for et kommunikativt arbejde op til en af koncernens store kommercielle gennembrud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.