Cimbria mister 15 procent af salget under corona
På trods af, at toplinjen er blevet reduceret under coronakrisen, har virksomheden Cimbria klaret sig godt gennem pandemien, påpeger selskabets adm. direktør. Han fortæller desuden, at virksomheden har lært af krisen.
red.jpg)
af PETER HØYER
Coronakrisen har resulteret i gode lærepenge for den globale virksomhed Cimbria. Samtidig har virussen dog betydet, at det har kostet på toplinjen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Cimbria får ny formand fra global koncerns direktion
For abonnenter