Stor amerikansk kødkoncern sagsøges for vildledende markedsføring

Den amerikanske kødkoncern Smithfield Foods er blevet sagsøgt af en forbrugerorganisation for at have markedsført sine produkter som de sikreste i USA. Det mener organisationen er vildledende markedsføring, men kødkoncernen afviser anklagen.
Foto: Handout/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Handout/Reuters/Ritzau Scanpix

Den amerikanske forbrugerorganisation for økologi (OCA) har sagsøgt kødkoncernen Smithfield Foods for vildledende markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også