AgriWatch

Stor amerikansk kødkoncern sagsøges for vildledende markedsføring

Den amerikanske kødkoncern Smithfield Foods er blevet sagsøgt af en forbrugerorganisation for at have markedsført sine produkter som de sikreste i USA. Det mener organisationen er vildledende markedsføring, men kødkoncernen afviser anklagen.

Foto: Handout/Reuters/Ritzau Scanpix

Den amerikanske forbrugerorganisation for økologi (OCA) har sagsøgt kødkoncernen Smithfield Foods for vildledende markedsføring.

Det skriver det amerikanske medie Investigate Midwest.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch