AgriWatch

Stor amerikansk kødkoncern sagsøges for vildledende markedsføring

Den amerikanske kødkoncern Smithfield Foods er blevet sagsøgt af en forbrugerorganisation for at have markedsført sine produkter som de sikreste i USA. Det mener organisationen er vildledende markedsføring, men kødkoncernen afviser anklagen.

Foto: Handout/Reuters/Ritzau Scanpix

Den amerikanske forbrugerorganisation for økologi (OCA) har sagsøgt kødkoncernen Smithfield Foods for vildledende markedsføring.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

L&F i svar til DLG: Det, I beder om, findes ikke

Interesseorganisationen Landbrug & Fødevarer kan ikke umiddelbart imødekomme DLG’s ønske om et ændret medlemskab. Det, som grovvarekoncernen har ønsket, er ikke på hylderne, lyder det. Dermed skal der træffes et valg inden nytår.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch