Samsons fremgang er drevet af Tyskland og Frankrig: Omsætningen skal øges

Seks måneders omsætning fra opkøbet af franske Pichon og fremgang på markeder i Tyskland og Frankrig har ført til bedre resultater hos Samson Group. Den kommende tid skal bruges på at integrere aktiviteterne i koncernen, fortæller direktøren.
Foto: Pressefoto
Foto: Pressefoto

Opkøbet af den franske producent af gyllevogne- og spredere Pichon har umiddelbart vist sig som en god forretning for danske Samson Group fra Viborg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også