AgriWatch

Digitalisering og retail skal fremtidssikre vestjysk grossist

Investeringer i digitale platforme er noget af fremtiden for Kramp Danmark. Samtidig er virksomheden på vej med nye retail-koncepter hos maskinhandlerne.

Foto: Søren Palmelund / Kramp PR

Selvom hverken 2018 og formentlig heller ikke 2019 tegner til at øge væksten hos Kramp Danmark, så er virksomheden fortrøstningsfuld omkring fremtiden.

Det skyldes især ejerkoncernens store fokus på investeringer, fortæller salgsdirektør i Kramp Danmark, Allan Pedersen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch