Digitalisering og retail skal fremtidssikre vestjysk grossist

Investeringer i digitale platforme er noget af fremtiden for Kramp Danmark. Samtidig er virksomheden på vej med nye retail-koncepter hos maskinhandlerne.
Foto: Søren Palmelund / Kramp PR
Foto: Søren Palmelund / Kramp PR

Selvom hverken 2018 og formentlig heller ikke 2019 tegner til at øge væksten hos Kramp Danmark, så er virksomheden fortrøstningsfuld omkring fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Listen med landbrugshandler over fem millioner leveres dagligt via Resights. | Foto: Mikkel Kjær

    Her er de seneste landbrugshandler

    Læs også