AgriWatch

Digitalisering og retail skal fremtidssikre vestjysk grossist

Investeringer i digitale platforme er noget af fremtiden for Kramp Danmark. Samtidig er virksomheden på vej med nye retail-koncepter hos maskinhandlerne.

Foto: Søren Palmelund / Kramp PR

Selvom hverken 2018 og formentlig heller ikke 2019 tegner til at øge væksten hos Kramp Danmark, så er virksomheden fortrøstningsfuld omkring fremtiden.

Det skyldes især ejerkoncernens store fokus på investeringer, fortæller salgsdirektør i Kramp Danmark, Allan Pedersen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch