AgriWatch

Arlas topchef: Coronakrisen har accelereret investeringer i digitalisering

En stor del af 2020 skulle have gået med at udarbejde en ny strategi for Arlas topledelse. Det arbejde er dog blevet udskudt, fortæller topchef Peder Tuborgh. Selskabet har i stedet identificeret en række fokuspunkter, der er vigtige i en usikker tid.

Arla-topchef Peder Tuborgh har | Foto: Ladefoged Joachim/Ritzau Scanpix

Arla har sat foden på speederen, når det kommer til digitalisering.

"Vi har investeret ret kraftigt i digitaliseringsområdet i vores effektiviseringsprogram Calcium. Det gælder både i vores produktionslinjer og i vores markedsføring," siger adm. direktør i Arla, Peder Tuborgh, til AgriWatch i forbindelse med selskabets offentliggørelse af halvårsregnskabet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

To store kartoffelselskaber vil fusionere

Kartoffelmelsfabrikkerne AKM og AKS vil fusionere i et selskab for at fremtidssikre virksomhederne med optimeringer og synergi-gevinster. Forslager sendes til afstemning blandt andelshaverne i februar.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch