AgriWatch

Arlas topchef: Coronakrisen har accelereret investeringer i digitalisering

En stor del af 2020 skulle have gået med at udarbejde en ny strategi for Arlas topledelse. Det arbejde er dog blevet udskudt, fortæller topchef Peder Tuborgh. Selskabet har i stedet identificeret en række fokuspunkter, der er vigtige i en usikker tid.

Arla-topchef Peder Tuborgh har | Foto: Ladefoged Joachim/Ritzau Scanpix

Arla har sat foden på speederen, når det kommer til digitalisering.

"Vi har investeret ret kraftigt i digitaliseringsområdet i vores effektiviseringsprogram Calcium. Det gælder både i vores produktionslinjer og i vores markedsføring," siger adm. direktør i Arla, Peder Tuborgh, til AgriWatch i forbindelse med selskabets offentliggørelse af halvårsregnskabet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Kåre Flye Andersen overtog familiens mindre landbrug og renteswap

DEN NÆSTE GENERATION: Kåre Flye Andersen udlever sin drøm om at drive familiegården videre som et mindre, økologisk landbrug. Han har ingen ambitioner om, at det skal være større, for han har frihed og tid. Skulle han overtage gården i dag, havde han dog taget andre valg. For med gården kom en renteswap, der har tag om hans økonomi flere år endnu.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch