AgriWatch

Frieslandcampina ser fremgang på bundlinjen mens omsætningen falder

Frieslandcampinas brandede produkter går frem, mens andelsselskabet frasorterer de ikke-profitable private labels fra sortimentet. Arlas konkurrents hjemmemarkeder er under pres ifølge årsregnskab. (Opdateres)

En af Arlas største konkurrenter Frieslandcampina øgede bundlinjen fra 203 mio. euro i 2018 til 278 mio. euro i 2019. Dog faldt omsætningen med 2,2 pct. fra 11,5 mia. euro i 2018 til 11,3 mia. euro i 2019.

Samtidig steg driftsresultatet med syv pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch