Frieslandcampina ser fremgang på bundlinjen mens omsætningen falder
Frieslandcampinas brandede produkter går frem, mens andelsselskabet frasorterer de ikke-profitable private labels fra sortimentet. Arlas konkurrents hjemmemarkeder er under pres ifølge årsregnskab. (Opdateres)
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11970271.ece/ALTERNATES/schema-16_9/friesland.jpg)
En af Arlas største konkurrenter Frieslandcampina øgede bundlinjen fra 203 mio. euro i 2018 til 278 mio. euro i 2019. Dog faldt omsætningen med 2,2 pct. fra 11,5 mia. euro i 2018 til 11,3 mia. euro i 2019.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.