Arla er havnet i svensk navnestrid
En reklamefejde i Sverige har udviklet sig til en kamp om, hvad man kan kalde for mælk, og hvem der har ret til at kalde noget for mælk. Senest har Oatly gjort brug af varemærkebeskyttelse, mens Arla har søgt juridisk hjælp, skriver svensk avis.
![Foto: Miriam Dalsgaard](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11625283.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc775qbtsoii1evtxg631.jpg)
Om det er ondt blod eller godmodigt drilleri i opmærksomhedens tjeneste, det kan være lidt svært at gennemskue, når man står på den danske side af Øresund og kigger ind på fejden mellem Arla og Oatly i Sverige.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Svensk havre-boom er endnu ikke nået til Danmark
For abonnenter