AgriWatch

Arla falder en plads på liste over Danmarks mest værdifulde brands

Andelskoncernen Arla er blevet overhalet af Mærsk som det næstmest værdifulde brand i Danmark. Tulip og Danish Crown er også at finde på listen.

Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Arla er et af de allerstærkeste og mest værdifulde brands, vi har i Danmark. Det viser en ny opgørelse fra konsulenthuset Brand Finance.

Mejerikoncernen må dog afgive andenpladsen til Mærsk, selv om andelsselskabets brand-værdi er steget fra 19,7 mia. kr. i 2018 til 22 mia. kr. i 2019. Det svarer til en fremgang på 1,4 pct. sammenlignet med sidste års opgørelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch