AgriWatch

Arla falder en plads på liste over Danmarks mest værdifulde brands

Andelskoncernen Arla er blevet overhalet af Mærsk som det næstmest værdifulde brand i Danmark. Tulip og Danish Crown er også at finde på listen.

Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Arla er et af de allerstærkeste og mest værdifulde brands, vi har i Danmark. Det viser en ny opgørelse fra konsulenthuset Brand Finance.

Mejerikoncernen må dog afgive andenpladsen til Mærsk, selv om andelsselskabets brand-værdi er steget fra 19,7 mia. kr. i 2018 til 22 mia. kr. i 2019. Det svarer til en fremgang på 1,4 pct. sammenlignet med sidste års opgørelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch