Enhedslisten vil på fire år bekæmpe greenwashing med 66 millioner

Et øget fokus på klimamarkedsføring og strammere krav til virksomhederne skal bekæmpe greenwashing ifølge Enhedslistens nye udspil.
Fødevareminister Rasmus Prehn (S) ser både fordele og ulemper ved Enhedslistens forslag. | Foto: Jens Dresling
Fødevareminister Rasmus Prehn (S) ser både fordele og ulemper ved Enhedslistens forslag. | Foto: Jens Dresling

Venstrefløjspartiet Enhedslisten præsenterer nu et nyt udspil, der gennem seks punkter vil sætte hårdt ind over for virksomheder, der markedsfører sig grønnere end de egentlig er.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også