Anima går igen i kødet på detailkæders salg af hurtigtvoksende kyllinger

Udfasning af hurtigtvoksende kyllinger i de danske kølediske hos Coop og Rema 1000 er på målskiven i ny kampagne fra dyreværnsorganisationen. De ønsker at vise forbrugerne, hvilke forhold kyllingerne lever under. 
Foto: Peter Hove Olesen/pxpoKyll27613.jpg
Foto: Peter Hove Olesen/pxpoKyll27613.jpg

De hurtigtvoksende kyllinger har længe været til debat i forhold til dyrevelfærd, og nu tager dyreværnsorganisationen Anima et skridt mere overfor detailsektoren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Listen med landbrugshandler over fem millioner leveres dagligt via Resights. | Foto: Mikkel Kjær

    Her er de seneste landbrugshandler

    Læs også