AgriWatch

Nordeas nye landbrugsdirektør er klar til kundeoffensiv

Samtidig med at Nordeas nye landbrugsdirektør, Morten Riget, har sat sig til rette på den nye post, er banken klar til for første gang i flere år at gøre et fremstød for at få nye landbrugskunder. Det seneste års kæmpeskifte i svinepriserne gør en stor forskel, men banken mener også at have skabt ny slagkraft med fire specialiserede landbrugscentre.

Morten Riget gør klar til kundeoffensiv. | Foto: PR-foto Nordea

Det var ikke på nogen måde en tilfældighed, at Morten Riget fra maj i år blev ny chef for Nordeas landbrugsområde. I stort set hele hans karriere i finanssektoren har landbrugskunderne nemlig været omdrejningspunktet.

Senest har han været dybt involveret i den transformation af Nordeas landbrugsområde, som har samlet alle bankens ca. 60 landbrugsrådgivere på kun fire, men til gengæld højt specialiserede landbrugscentre. Og for første gang i flere år er Nordea klar til en kundeoffensiv på landbrugsområdet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch