Danmarks største salatproducent øger økologisk sortiment efter millionoverskud

Fremtidsplanerne i Axel Månsson er at øge salget af økologiske æg og convenience-løgprodukter.
Foto: Dalhoff Casper/Ritzau Scanpix/Ritzau Scanpix
Foto: Dalhoff Casper/Ritzau Scanpix/Ritzau Scanpix

Danmarks største salatproducent, Axel Månsson, har endnu engang haft et år med vækst på alle parametre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også