Trods restaurantlukninger fastholder økologisk gård sit salg via sociale medier
Efter at have mistet faste kunder grundet restaurantlukninger som konsekvens af corona benyttede den økologiske gård Troldgården sig af en Facebook-strategi.
![Foto: Anders Rye Skjoldjensen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12018223.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20150429-131423-pf-1920x1080we.jpg)
af PETER HØYER
De seneste dage har flere biler og privatpersoner end normalt været forbi den økologiske gård Troldgården nær Horsens.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Økologisk landmand solgte 22.000 æg på få timer
For abonnenter
Amerikanske slagterier trues af lukninger grundet virus
For abonnenter