AgriWatch

Trods restaurantlukninger fastholder økologisk gård sit salg via sociale medier

Efter at have mistet faste kunder grundet restaurantlukninger som konsekvens af corona benyttede den økologiske gård Troldgården sig af en Facebook-strategi.

Foto: Anders Rye Skjoldjensen/Politiken/Ritzau Scanpix

De seneste dage har flere biler og privatpersoner end normalt været forbi den økologiske gård Troldgården nær Horsens.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch