AgriWatch

Trods restaurantlukninger fastholder økologisk gård sit salg via sociale medier

Efter at have mistet faste kunder grundet restaurantlukninger som konsekvens af corona benyttede den økologiske gård Troldgården sig af en Facebook-strategi.

Foto: Anders Rye Skjoldjensen/Politiken/Ritzau Scanpix

De seneste dage har flere biler og privatpersoner end normalt været forbi den økologiske gård Troldgården nær Horsens.

For da gården mistede sine faste kunder grundet coronavirus, der fik restauranter og kantiner til at lukke, lavede landmand Philip Dam et opslag på sociale medier, der gav genklang.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Når hun savner forandring i verden, skaber hun den selv

Portræt: Marie-Louise Boisen Lendal er træt af unge, der brokker sig over klimakrisen, men som ikke tager handling. Selv stiftede hun tænketanken Frej, da hun mente, den manglede. Under sin barsel har hun startet en mødregruppe med fokus på karriere frem for babystrik.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch