Direktør skal drive ny strategi: "Skiold kan meget mere som virksomhed"

Den store danske agrokoncern Skiold har fået vendt sidste års underskud til plus. Efter mere end et år på posten har direktør Søren Overgaard nu fokus på selskabets nye strategi, der blandt andet handler om at nå mere ud på markeder uden for Europa.
Søren Overgaard, adm. direktør i Skiold. | Foto: PR-foto
Søren Overgaard, adm. direktør i Skiold. | Foto: PR-foto

Opgaver har der været nok af i det seneste år for den store danske agrokoncern Skiold. Derfor har adm. direktør Søren Overgaard haft travlt, siden han startede i stillingen i april 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Listen med landbrugshandler over fem millioner leveres dagligt via Resights. | Foto: Mikkel Kjær

    Her er de seneste landbrugshandler

    Læs også