AgriWatch

New Holland-forhandler har genvundet halvdelen af kunderne efter brud med Case IH

Johannes Mertz har efter bruddet med Case IH skulle hente en større del af kundebasen tilbage. Halvdelen er hoppet ind i en New Holland-traktor fra maskinforretningen, der kunne mere end fordoble sin bundlinje.

Foto: PR/Johannes Mertz

Maskinforretningen Johannes Mertz gik fra to til ét traktormærke, da regnskabssæsonen 2020/21 begyndte.

Efter bruddet med Case IH, der blev effektueret i maj 2020, blev opgaven for adm. direktør Christian Holst at få kunderne tilbage i folden og købe maskinforretningens nu eneste mærke - New Holland.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch