AgriWatch

New Holland-forhandler har genvundet halvdelen af kunderne efter brud med Case IH

Johannes Mertz har efter bruddet med Case IH skulle hente en større del af kundebasen tilbage. Halvdelen er hoppet ind i en New Holland-traktor fra maskinforretningen, der kunne mere end fordoble sin bundlinje.

Foto: PR/Johannes Mertz

Maskinforretningen Johannes Mertz gik fra to til ét traktormærke, da regnskabssæsonen 2020/21 begyndte.

Efter bruddet med Case IH, der blev effektueret i maj 2020, blev opgaven for adm. direktør Christian Holst at få kunderne tilbage i folden og købe maskinforretningens nu eneste mærke - New Holland.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Tørken kradser hul i europæisk høsthåb

Efter meldingen om at EU’s største producent af hvede risikerer at ramme sin varmeste maj måned nogensinde midt i en afgørende periode, øges frygten for problemer med den globale kornforsyning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch