Kyllingekoncerns danske marked øger millionsalg i tredje kvartal
Den svenske fjerkrækoncern Scandi Standard øgede sit salg i tredje kvartal. Der var fremgang på koncernens største marked i Danmark, hvor datterselskabet Danpo står for salget. Driftsresultatet gik dog tilbage grundet coronavirus.
![Foto: Joachim Adrian/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12535726.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20130725-120951-pf-1920x1080we.jpg)
af PETER HØYER
Skandinavines største kyllingeslagteri Scandi Standard havde i tredje kvartal fremgang i driftsresultatet på alle sine markeder bortset fra i Danmark, hvor selskabet ejer Danpo.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Samtlige testresultater hos Danpo er negative
For abonnenter
Danpo-ejers omsætning falder i Norden i andet kvartal
For abonnenter
Danmarks største kyllingeproducent tredobler overskuddet
For abonnenter