AgriWatch

Food Nation: Eksporten af danske fødevare- og landbrugsprodukter kan øges markant

I en ny analyse peger Food Nation på, at danske produkter har et uforløst potentiale på store eksportmarkeder. "Det helt afgørende er, at vi får gjort mere opmærksom på os selv," siger direktør.

Danish Crown | Foto: PR/Food Nation

Den danske klynge af fødevare- og landbrugsvirksomheder skal opruste på kommunikation og marketing, hvis eksporten skal øges i de kommende år.

Det mener Lise Walbom, der er adm. direktør for det offentlig-private partnerskab Food Nation.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch