Store traktorbrands vil vinde markedsandele i Danmark

Trods fald i antallet af nyregistrerede traktorer vil flere af de største brands i Danmark øge markedsandelen. Tendensen er ifølge mærkerne, at dansk landbrug går efter flere hestekræfter.
Foto: Danish Agro Machinery / PR
Foto: Danish Agro Machinery / PR

Første halvdel af 2020 bød på et fald på 10 pct. i antallet af nyregistrerede traktorer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også