Maskinforhandler minimerer antal mærker i forsøg på turnaround
Efter store underskud hos Svenningsens Maskinforretning har virksomheden sidste år ansat en ny direktør, der skal vende forretningen. Som et led i strategien har firmaet skåret væsentligt ned på de mærker, der forhandles. Men der vil gå år, før der kommer plus på bundlinjen.
![Foto: PR-foto Svenningsens Maskinforretning](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11803795.ece/ALTERNATES/schema-16_9/SVENNINGSENS_33.jpg)
af PETER HØYER
Den nye direktør i maskinforhandleren Svenningsens Maskinforretning, Kristian Refnov, har skåret gevaldigt ned på antallet af mærker, som virksomheden forhandler.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Agrolize-formand vil hæve markedsandel på service
For abonnenter