Maskinforhandler minimerer antal mærker i forsøg på turnaround
Efter store underskud hos Svenningsens Maskinforretning har virksomheden sidste år ansat en ny direktør, der skal vende forretningen. Som et led i strategien har firmaet skåret væsentligt ned på de mærker, der forhandles. Men der vil gå år, før der kommer plus på bundlinjen.

af PETER HØYER
Den nye direktør i maskinforhandleren Svenningsens Maskinforretning, Kristian Refnov, har skåret gevaldigt ned på antallet af mærker, som virksomheden forhandler.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Agrolize-formand vil hæve markedsandel på service
For abonnenter