AgriWatch

Skov-selskab skifter strategisk spor efter selvransagelse

En ny strategi har siden 2019 bragt Scio+ til en bedre position på markedet for data til landbruget. Virksomheden er nu klar til at lancere flere produkter, som ejerne skal kommercialisere.

Foto: Martin Slottemo Lyngstad/Ritzau Scanpix

En ny strategi med Big Dutchman og Skov i ryggen giver ro på bagsmækken hos Aarhus-virksomheden Scio+.

Direktør Lasse Lorenzen mener, at den nye strategi, som blev lagt for virksomheden i 2019, nu begynder at vise sit værd.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch