Skov-selskab skifter strategisk spor efter selvransagelse
En ny strategi har siden 2019 bragt Scio+ til en bedre position på markedet for data til landbruget. Virksomheden er nu klar til at lancere flere produkter, som ejerne skal kommercialisere.
![Foto: Martin Slottemo Lyngstad/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12616579.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20110331-113254-pf-1920x1081we.jpg)
En ny strategi med Big Dutchman og Skov i ryggen giver ro på bagsmækken hos Aarhus-virksomheden Scio+.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Skov-direktør efter regnskab: "Vi skal vækste igen"
For abonnenter
Trods coronakrise vil Skov øge markedsandele i 80 lande
For abonnenter