Mellemøsten får meget mere smag for dansk økologi
De danske økologiske fødevarer får mere fat på markedet i Mellemøsten, hvor købekraften er høj og der er stigende fokus på sundhed. Arla ser oplagt potentiale for detailsalget. Langvarig dansk satsning begynder at give pote, lyder det fra Økologisk Landsforening.
![Simon Stevens, koncerndirektør i Arla International med ansvar for markederne udenfor Europa. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13286443.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hk9j34cdid44ie62m4.jpg)
De købestærke forbrugere i Mellemøsten begynder at få øjnene op for økologiske fødevarer og det kan blive en gevinst for de danske producenter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla går fra racerfart til firehjulstræk i Mellemøsten
For abonnenter
Drikkeklare Starbucks giver Arla mere kant i Mellemøsten
For abonnenter
Hjemmespisende forbrugere holder gang i Arla-brands
For abonnenter