Arla udvider sortiment af plantebaserede produkter

Andelskoncernen sender nu plantedrikke ind i et marked, hvor konkurrent hidtil har været dominerende. Arla har store forventninger om øget salg og større markedsandele.
Rasmus Malmbak Kjeldsen, direktør hos Arla Foods. | Foto: PR/Arla
Rasmus Malmbak Kjeldsen, direktør hos Arla Foods. | Foto: PR/Arla
AF LARS ATTRUP

Arla kaster sig nu for fuld styrke ind i kampen om det hastigt voksende marked for plantedrikke i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Listen med landbrugshandler over fem millioner leveres dagligt via Resights. | Foto: Mikkel Kjær

    Her er de seneste landbrugshandler

    Læs også