AgriWatch

Danish Crown øger salgsteam i Kina efter Winchain-brud

Efter et afbrudt samarbejde om salg af Danish Crown-produkter i Kina har slagterikoncernen arbejdet på at opbygge salgsteam inden for særligt foodservice og detail.

Foto: PR-foto Danish Crown

Der har været travlt på Shanghai-kontoret hos Danish Crown siden bruddet med kinesiske Winchain.

Det Alibaba-ejede handelsfirma skulle stå for salget af 250 ton svinekød om ugen over fem år til en værdi af minimum 2,2 mia. kr., men den kinesiske virksomhed kæmpede med økonomien, og parterne gik hver til sit.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch