Stor kampagne skal øge dansk mejerieksport til Kina

Med 30 mio. kr. i ryggen skal en treårig EU-støttet kampagne fra Mejeriforeningen øge salget af dansk modermælkserstatning og ost på voksende kinesiske marked for økologi.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Med et budget på 30 mio. kr. har Mejeriforeningen i samarbejde med en række danske mejerier indledt en en treårig kampagne med sigte på de kinesiske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også