Jan Toft Nørgaard: Arla skal hænge sammen som én enhed for at nå klimamålet

Arla 20 år: Kommunikationen er altafgørende andelshaverne imellem, hvis Arla skal vinde fremtidens forbrugers gunst og opnå selskabets klimaambition i 2050, lyder det fra selskabets bestyrelsesformand. Mælkeprisen har stadig førsteprioritet, understreger han.
Foto: Pedersen Mikkel Berg/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Pedersen Mikkel Berg/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Engang var Arla Foods' forbrugere optaget af kvalitet og smagsoplevelser. Gennem tiden har listen af krav udvidet sig og bliver blot længere i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også