Arlas brandede produkter spurter frem i udlandet
Salget af andelsselskabets produkter i udlandet oplevede en højere vækst end i 2018. Især Storbritannien leverede en volumevækst på brandede produkter.
![Foto: Arla PR-foto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11912647.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79339lvmrf51ahpvzjar.jpg)
De brandede produkter i Arlas globale repetoire som Lurpak og Puck har oplevet en vækst i 2019, der overstiger væksten i 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
LDM: Arla-bestyrelse løber repræsentantskabet over ende
For abonnenter
Arla-dansker lander topjob i Saudi-Arabien
For abonnenter