Arlas brandede produkter spurter frem i udlandet

Salget af andelsselskabets produkter i udlandet oplevede en højere vækst end i 2018. Især Storbritannien leverede en volumevækst på brandede produkter.
Foto: Arla PR-foto
Foto: Arla PR-foto

De brandede produkter i Arlas globale repetoire som Lurpak og Puck har oplevet en vækst i 2019, der overstiger væksten i 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også