AgriWatch

Arlas brandede produkter spurter frem i udlandet

Salget af andelsselskabets produkter i udlandet oplevede en højere vækst end i 2018. Især Storbritannien leverede en volumevækst på brandede produkter.

Foto: Arla PR-foto

De brandede produkter i Arlas globale repetoire som Lurpak og Puck har oplevet en vækst i 2019, der overstiger væksten i 2018.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch