Arlas brandede produkter spurter frem i udlandet
Salget af andelsselskabets produkter i udlandet oplevede en højere vækst end i 2018. Især Storbritannien leverede en volumevækst på brandede produkter.

De brandede produkter i Arlas globale repetoire som Lurpak og Puck har oplevet en vækst i 2019, der overstiger væksten i 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
LDM: Arla-bestyrelse løber repræsentantskabet over ende
For abonnenter
Arla-dansker lander topjob i Saudi-Arabien
For abonnenter