AgriWatch

Forsker om ny DLG-manøvre: Større fokus på store kunder

DLG's nye salgsstruktur sker for at holde sig attraktiv over for de største kunder i landbruget, vurderer seniorforsker.

Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

En ny strukturændring i grovvareselskabet DLG skal sikre, at virksomheden bliver mere attraktiv blandt de største landbrugskunder.

Det vurderer Henning Otte Hansen, der er seniorrådgiver hos Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi på Københavns Universitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Tørken kradser hul i europæisk høsthåb

Efter meldingen om at EU’s største producent af hvede risikerer at ramme sin varmeste maj måned nogensinde midt i en afgørende periode, øges frygten for problemer med den globale kornforsyning.

Læs også

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch