Arla-chef forudser yderligere fart på lukrativ Starbucks-forretning
Salget af produkter med et Starbucks-logo på bliver ved med at være en mere end profitabel forretning for Arla, da forbrugerne efterspørger den ”lille luksus”, fortæller dansk chef.
![Foto: Arla PR-foto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14289082.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m7nc1w0ied1fsmnhkyl.jpg)
De næste 17 år kan Arla sælge Starbucks-kaffe produkter i Europa, Mellemøsten og Asien. Siden samarbejdet startede i 2010 er salget kun gået fremad, og på trods af en lille opbremsning i 2021, så ser vækstraterne ud til at fortsætte. Det skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.