Efter droppet klimakampagne: Arla efterlyser klare retningslinjer

Arla har valgt at udfase brugen af ”CO2-neutral” på mejeriets produkter. Alt er gjort efter bogen, fastholder koncernen, der nu efterspørger klare linjer for klimakommunikation.
Foto: Horst Galuschka/Ritzau Scanpix/AP
Foto: Horst Galuschka/Ritzau Scanpix/AP

Det medførte stor kritik, da Arlas smækkede et ”CO2-neutral” mærke på mejerikoncernens mælkekartoner i sin tid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også