Efter droppet klimakampagne: Arla efterlyser klare retningslinjer
Arla har valgt at udfase brugen af ”CO2-neutral” på mejeriets produkter. Alt er gjort efter bogen, fastholder koncernen, der nu efterspørger klare linjer for klimakommunikation.

Det medførte stor kritik, da Arlas smækkede et ”CO2-neutral” mærke på mejerikoncernens mælkekartoner i sin tid.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Arla sætter vigtigt foderkrav på pause
For abonnenter
Klager om greenwashing strander hos Fødevarestyrelsen
For abonnenter