Skov runder milliarden: Nye markeder gør op for tabt russisk salg
Skov runder for første gang én mia. kr. på toplinjen på trods af, at 5-10 pct. af omsætningen forsvandt med Ruslands invasion af Ukraine. Asien og Mellemøsten opvejer tabet, og det er også her, væksten skal findes i de kommende år, fortæller direktør.
![Adm. direktør, Leo Østergaard. PR-foto: Skov](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14709531/mj7d5f/ALTERNATES/schema-16_9/Leo%2520Oestergaard.jpg)
Selv om Skov med ét mistede store markeder som det ukrainske og det russiske, runder selskabet for første gang én mia. kr. på toplinjen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.