Svensk digital kvægplatform modtager knap 7 mio. fra private investorer

Den svenske virksomhed Hencol har modtaget 10 mio. svenske kroner i fra private investorer. Firmaet vil bruge pengene på at kommercialisere sin digitale kvægplatform.
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

En kapitalindsprøjtning på 10 mio. svenske kroner, hvilket svarer til knap 7 mio. kr., er en kendsgerning for den svenske virksomhed Hencol, der har udviklet et digital system til kvægproducenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også