Arlas aftale-mester skal finde vækst i faldende tysk mejerimarked

INTERVIEW: Lillie Li Valeur er tilbage i Arla - denne gang i det yderst konkurrenceprægede Tyskland. Mens forbrugerne vælger mejerivarer fra, er ambitionen at finde lommer for vækst, der kan bidrage til mælkeprisen.
Foto: Arla / Pr
Foto: Arla / Pr

Tallene er voldsomme. Alene det seneste år er mejerikategorien i Tyskland faldet med 8 procent. Forbrugerne reagerer på inflation og krig og lægger færre liter mælk, smør og yoghurt i indkøbskurvene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også