Arlas aftale-mester skal finde vækst i faldende tysk mejerimarked
INTERVIEW: Lillie Li Valeur er tilbage i Arla - denne gang i det yderst konkurrenceprægede Tyskland. Mens forbrugerne vælger mejerivarer fra, er ambitionen at finde lommer for vækst, der kan bidrage til mælkeprisen.
Tallene er voldsomme. Alene det seneste år er mejerikategorien i Tyskland faldet med 8 procent. Forbrugerne reagerer på inflation og krig og lægger færre liter mælk, smør og yoghurt i indkøbskurvene.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Arla vil sende svensk mælk til tyske forbrugere
For abonnenter