Topchef i Rockwool ser fremtidig nøglerolle i fødevareindustrien
Rockwool, der mest er kendt for sin gule isolering, gør indtog på det globale fødevaremarked. Store dele af Europas tomater vokser i et Rockwoolprodukt og moderne teknologi gør koncernen til verdensleder på nye områder, siger topchef.
![Foto: Rockwool/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13549123.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7is6dyjcjsj15u8vkfc2.jpg)
Rockwool er verdens største producent af stenuld, der typisk bruges til isolering, men koncernen har fået en noget anderledes rolle i et nyt hjørne af det globale fødevaremarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.