Arla vil opveje fald i mælkesalg med nye produkter
Nye proteinprodukter fra mejerikoncernen skal ifølge direktør for Arla Danmark tappe ind i global mega-trend.
![Mejerikoncernen går ud med nye produkter under Arla Protein-brandet. | Foto: Horst Galuschka/AP/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15751549/6dbkrc/ALTERNATES/schema-16_9/22304505583928-5048x2837ma.jpg)
Salget af drikkemælk er i Danmark faldet 2-3 pct. årligt i gennemsnit i en længere periode, og det får nu mejerigiganten til at lancere en række nye produkter med højt proteinindhold for at kompensere for en del af faldet. Det skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.