AgriWatch

Nye selskaber og store landbrugskunder skal øge top- og bundlinje hos rådgiver

Sagro barsler med en ny strategi, der indeholder nye selskaber, ligesom rådgivningsselskabet vil øge fokus på store kunder i landbruget og på kunder uden for landbruget.

Foto: Sagro / PR

Der skal mere kul under væksten i Sagro.

Og selvom direktøren på grund af igangværende budgetlægning ikke kan sætte eksakte tal på udviklingen i top- og bundlinje, skal Sagro både øge omsætning og indtjening.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch