AgriWatch

Nye selskaber og store landbrugskunder skal øge top- og bundlinje hos rådgiver

Sagro barsler med en ny strategi, der indeholder nye selskaber, ligesom rådgivningsselskabet vil øge fokus på store kunder i landbruget og på kunder uden for landbruget.

Foto: Sagro / PR

Der skal mere kul under væksten i Sagro.

Og selvom direktøren på grund af igangværende budgetlægning ikke kan sætte eksakte tal på udviklingen i top- og bundlinje, skal Sagro både øge omsætning og indtjening.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Ny omgang i retten ærgrer Arla-formand

Det er med ”stor ærgrelse”, at Arlas formand kan konstatere, at fem repræsentantskabsmedlemmer vil tage retssagen om krav om indsigt til landsretten, efter byretten har afsagt dom til mejerikoncernens favør.

Historisk gods sat til salg

Historisk gods på Vejlekanten med 600 kvadratmeter bolig med skov, voldgrav og over 500 hektar jord er sat til salg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch