Siloproducent må bremse vækststrategi efter udfordrende år
BM Silos vækstplan med øget automatisering og digitalisering har fået en hakkende start. Stigende stålpriser og udfordringer hos kunderne har besværliggjort implementeringen, fortæller direktør.
![Foto: PR/BM Silo](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13545507.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lisbeth%2520Barnb%25C3%25A6k%2520Nielsen%2520BM%2520Silo.jpg)
Et udfordrende år med eksplosivt stigende stålpriser har slugt overskuddet og bremset vækststrategien hos BM Silo.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hun elsker at træde ud, hvor isen er tynd
For abonnenter