Ny emballage fra Friland skal hjælpe kunderne på vej i køledisken
Danish Crown-datterselskabet Friland sætter ind med ny kampagne med landmænd tydeligere præsenteret på emballagen. Det skal få flere forbrugere til at vælge Friland i køledisken.

af MARIA OIEN
På pakken smiler frilandmand Nicolaj Pedersen til dig fra et portrætfoto.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Prisstigninger presser salget af økologi
For abonnenter
Friland mærker økoforbrugerne bremse op – midlertidigt
For abonnenter