Ny emballage fra Friland skal hjælpe kunderne på vej i køledisken
Danish Crown-datterselskabet Friland sætter ind med ny kampagne med landmænd tydeligere præsenteret på emballagen. Det skal få flere forbrugere til at vælge Friland i køledisken.
![Foto: Friland / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12170050.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7aqrda9xf551j05nsk1f.jpg)
af MARIA OIEN
På pakken smiler frilandmand Nicolaj Pedersen til dig fra et portrætfoto.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Prisstigninger presser salget af økologi
For abonnenter
Friland mærker økoforbrugerne bremse op – midlertidigt
For abonnenter