Ny emballage fra Friland skal hjælpe kunderne på vej i køledisken

Danish Crown-datterselskabet Friland sætter ind med ny kampagne med landmænd tydeligere præsenteret på emballagen. Det skal få flere forbrugere til at vælge Friland i køledisken.
Foto: Friland / PR
Foto: Friland / PR

På pakken smiler frilandmand Nicolaj Pedersen til dig fra et portrætfoto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også