Tysk dagligvarekoncern støtter landmænd med 50 millioner euro
Den tyske koncern Schwarz, der råder over mærker som Lidl og Kaufland, vil i løbet af 2021 støtte landmænd med millioner via et dyrevelfærdsprojekt.
![Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12609962.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20130111-202441-pf-1920x1081we.jpg)
af PETER HØYER
Koncernen bag dagligvarekæderne Lidl og Kaufland vil støtte tyske landmænd med et stort millionbeløb, der primært er henvendt pressede svineproducenter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tyske svinenotering står stille
For abonnenter