Arla investerer "ret heftigt" i vækstkanon
Salget af Starbucks-produkter stormer frem med en vækst på 21,6 pct. mens Arlas egne mærker har det sværere. Der bliver investeret massivt i mærket, siger topchef.
Selvom salget af Starbucks-produkter udgør en mindre del af Arlas samlede omsætning - også målt alene blandt mærkevarerne - er det her de store vækstrater springer frem.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla med nyt rekordregnskab: Brands falder kraftigt
For abonnenter
Valutapres koster Arla milliardbeløb
For abonnenter
94 procent af Arlas landmænd er med i ny klimamodel
For abonnenter